Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vlast u Srbiji se nalazi pod kontrolom SAD, sa Aleksandrom Vučićem rade predstavnici specijalnih službi zapadnih zemalja

Komentari (98) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 28 maj 2015 22:48
par konformističkih pandura
Na jednom mestu se prepoznaje Vučić,a na drugom Nikolić.
Ni na jednom u pozitivnom smislu.
Jedan je pod konstantnom obradom,a drugi je pod nemogućom odlukom odricanja od materijalnog,i netalasanja.
n.
Preporuke:
204
107
2 četvrtak, 28 maj 2015 23:15
istina bez okolišanja
Oštro i pošteno. Nismo drugačije ni očekivali od gospodina Rešetnjikova. Kamo sreće da nam je više takvih i u Rusiji i u Srbiji.
Preporuke:
272
114
3 četvrtak, 28 maj 2015 23:20
Sarajlija
Slažem se što se tiče opisa naše vlasti, kao i Bugarske. No, ono što smatram staromodnim i prevaziđenim jeste insistiranje na tradicionalnim prisupima mekoj sili. Neće ruska meka sila privući ka sebi ljude ako obnavlja groblja ili finansira samo ruske manifestacije. Potrebno je delovati prikriveno kao što to rade Amerikanci. Na šta mislim? Npr. da NIS finansira pravljenje skejt parkova, da izgrade prvu ozbiljnu ski skakaonicu u Srbiji, da se ponude da stipendiraju naše matematičare i fizičare za studije u Srbiji ili Rusiji. Da redovno dolazi ruski balet u Srbiju i da drže časove baleta Ruskinje. Da se više reklamiraju ruski napredni proizvodi poput Jotafona. Da poklone Beogradu jedan ili dva od onih Dart Vejder tramvaja. Taj tramvaj je odlična reklama za Rusiju. Da dođe tim Marusije i da se provoza Beogradom. Dakle treba pokazati da Rusija ima nešto da ponudi, da je to jedna nova, moderna zemlja. Ne mogu se Rusi odupreti američkoj mekoj sili sedenjem i pričanjem priča.
Preporuke:
249
126
4 četvrtak, 28 maj 2015 23:24
Kriticar kriticara
Sve je ovo milimetarski tacno, ali onaj koji kritikuje neka se prvo pogleda u ogledalo i neka kaze sta konkretno Rusija radi na priblizavanju Srbije Rusiji!
Preporuke:
116
162
5 četvrtak, 28 maj 2015 23:29
razumevanje nerazumnog
Možda Rusija i nije toliko moćna koliko želi da mi Srbi verujemo u to!
Žalosna je činjenica po nas da im nismo naročito interesantni u situaciji kada im se sprema igranka takoreći pred državnom granicom.
Kao što mi razumemo njih to neka i oni razumeju izdaju i podaništvo beogradske vrhuške jer Vučić ne ume bolje i pametnije od prozapadnog dodvoravanja, a narod srpski nema ni volje ni hrabrosti da preuzme sudbinu u svoje ruke.
Razumem Rusiju, razumem nerazumne Srbe ali ni za jedne ni za druge nema opravdanja i sreće dok se zlotvori Slovena i pravoslavaca seire!
Preporuke:
97
132
6 četvrtak, 28 maj 2015 23:30
Neša (Glodur)
Podatak o Vučićevoj povezanosti sa stranim službama prvi je u javnost izneo Šešelj pre nego što je SNS osnovan. Što se partokratije tiče SVI su oni nesposobni za samoopostajanje od rada pa im jedino preostaje parazitiranje. To traje od pobede komunista suviše dugo da su oni prosto zakržljali kao jedinke. Od komunista, preko nacionalista, evropejaca i atlantista do NULE!
Preporuke:
158
111
7 četvrtak, 28 maj 2015 23:37
Cviko
Dobro je da Rusija kaže da zna da je Srbija okupirana i da ne može da misli i radi svojom glavom. Moraju doći bolja vremena.
Preporuke:
176
115
8 četvrtak, 28 maj 2015 23:48
bravo
Imam utisak da se Lukoil i „Gazpromnjeft“ stide zbog toga što su ruske kompanije. Pokušavaju da se postave kao međunarodne korporacije i oponašaju svoje zapadne kolege. Možda oni nešto i rade za promovisanje ruskog uticaja u tim zemljama, ali široj javnosti o tome praktično ništa nije poznato. Naprotiv, konstantno slušam prigovore na račun ruskog biznisa od proruski raspoloženih Srba i Bugara.

Vrlo pošteno, hrabro i samokritički od gospodina Rešetnjikova.
Preporuke:
170
109
9 četvrtak, 28 maj 2015 23:51
!!!
Lepo.Rusi sve vise i vise stvari nazivaju pravim imenom.
Uostalom o ovim poganim rabotama vezanim za naseg vodju,upravo ovde i pisao gospodin pukovnk Goran Jevtovic.

Ali kome?!
Preporuke:
176
107
10 četvrtak, 28 maj 2015 23:56
Observantes
Zahvaljujem NSPM-u što je prikazala ovaj intervju. Očekivanja Srba od Rusa su prevelika. Srbi su „kilo mesa za geopolitičke volove“. Gospodin Rešetnjikov je sve lepo objasnio. U toku su teški napadi na Rusiju, na sve ruske geostrateške interesne tačke. Ukrajina je na brzinu „otvorena“ jer nisu mogli da pretpostave Asadovo držanje i poraze. Svaka čast Siriji. Asad herojski drži Miloševićev recept. Do Sirije je svetskom zlikovcu više stalo nego do Ukrajine. Pomeraju Ruse na Ukrajinu zato što znaju da će ruski odgovor tamo biti najjači. Srbi, pod okupacijom, samo simbolično mogu da šalju bratske poruke. Ono što je Milošević uradio za Rusiju Bugarska nikada nije učinila niti će. Rusi su, nadam se, za svagda to primili k znanju. Bugari imaju poslednju šansu. Vreme im ističe! Nemci su se u poslednjem trenutku prenuli!
Preporuke:
144
113
11 petak, 29 maj 2015 00:08
bravo
Prilikom realizacije Južnog toka, Srbija se nije pokazala kao najpouzdaniji partner. Sa današnjim rukovodiocem srpske vlade, Aleksandrom Vučićem, kompaktno rade predstavnici specijalnih službi zapadnih zemalja i on sve više počinje da liči na rukovodioce Bugarske
Svaka čast. Ovo još niko nije ovako jasno i glasno rekao.
Preporuke:
212
107
12 petak, 29 maj 2015 00:20
.
Srbija je suverena država.
Preporuke:
55
133
13 petak, 29 maj 2015 00:22
boki okac
da ovo je otreznujuci razgovor za sve srpske patriote.
ameri su dosli pred vrata rusije. mi rusiji toliko sada u ovom trenutku nismo bitni. razumljivo to je ukrajna.
sta raditi postavlja se pitanje. situacija je slicna 1943. ili ce rusi preokrenuti ili potonuti..asad ne sme pasti.cudi me da mu rusi ne pomazu. ako ga puste niz vodu potpuni poraz rusa . to je moje vidjenje.
rusi kupuju vreme . ceka se 2017. i gas za kinu.onda slavine se ovde mogu zavrnuti.
Preporuke:
66
61
14 petak, 29 maj 2015 00:31
Causa Sprectandum
A sta cete Vi, po tom pitanu da ucinite??

Znate onu o tri lekara. Dermatolog ne zna nista, ali se trudi da ucini sve. Internista ne znanista, ali i ne cini nista. Patolog ne cini nista, ali zna sve. Doduse, dan posle.

Ono sta mora da se ucini je veoma, ali veoma tesko. Finacijska i ljudska logistika bi se relativno lako organizovala. Para ima, a i kadrova. Potrebna je ideoloska artikulacija, a i to ne bi bio problem. Naime, ono sta Srbiji treba jeste Revolucija Bolivarijanskog tipa, a za to treba zatitnik, a da bi revolucionari pocistili vlastito dvoriste.
Svedoci smo da gde kod se ideje Simona Bolivara pokusaju impementirati dodje do napada. Na udaru su socijalisticke, pravoslavne i ponosne narodi, bez obzira na religiju i naciju.
Svaki misleci i slobodoljubiv cove mora gledati spram Kapija Treceg Rima, Persije i Tigra od Papira. Za neke kapije straha, a za mnostvo Kapije Slobode.
Preporuke:
53
35
15 petak, 29 maj 2015 00:43
fristajlo
Sve istina.
Preporuke:
121
48
16 petak, 29 maj 2015 01:13
ob4cl
Preporucujem da ovaj tekst duze vreme bude na naslovnoj strani sajta. Pozdrav
Preporuke:
132
49
17 petak, 29 maj 2015 03:41
SZŽ
Po ovom intervju koji se čini vrlo relevantnim postoji nekoliko rešenja za izlazak iz krize i sva imaju zajednički uimenitelj : Da amerikance odavde treba OTERATI ! Prvo rešenje je direktna konfrotacija Rusije i SAD sa direktno izrečenim pretnjama. Ili ćete se povući sa Balkana i svih tradicionalno slovenskih teritorija ili počinjemo nuklearni napad na SAD, naravno to ne treba da budu javno izrečene pretnje već tajno i bez znanja javnosti. Možda vam se čini naivnim ali ako Amerikanci toliko žele da zaštite "svoj način života" odustaće od Balkana vrlo lako. Drugo rešenje je da Rusi udju u igru finansiranja NVO i političkih partija kao i copy-paste varijanti koje radi CIA sa domaćim političarima. Treće Rusija može sada da trenira na Ukrajini, prosto treba da bude čvrsta i u blic krigu da je očisti od fašista ali to mora da bude brzo i čisto da ovi budu zabezeknuti. Posle toga drugačije će se amerikanci ponašati. Ne zaboraviite amerimkanci su kukavice jaki su samo nad slabijim od sebe.
Preporuke:
69
50
18 petak, 29 maj 2015 03:49
Zemunac
OSIM OVOG gospodina koji je glasno I JASNO REKAO ko je gdin VUCIC,objasnio nam je ISTO to,i to PRE VISE MESECI,pukovnik GORAN JEVTOVIC u komentarima sa mnogo cinjenica.NO ovde,KAO ODGOVOR, mora da progovori ulica,da se to razresi i oslobodi Srbija.DOLE MARIONETSKA VLADA!
Preporuke:
110
40
19 petak, 29 maj 2015 03:59
boki
a sta vi rusi radite po tom pitanju.sedite i zezate,dok ameri zavrsavaju poslove.asad ce da padne,u ukrajini vam ubijaju ruse pred nosem i smeju vam se,a vi sedite i briga vas za sve vase ruse,a kamoli tek za srbe.non stop se povlacite,pravite kompromise.kao da niste nista naucili iz sfrj.samo brutalna vojnicka pobeda donosi slobodu.mi srbi, nece nas uopste biti.polako ce nas sve pobiti(vakcine,novi skolskigej programi...),a ako dodje do klanice pola ce nas nestati tako da nagrabusili smo.
Preporuke:
68
24
20 petak, 29 maj 2015 04:54
Dr
Ipak, na kraju su SAD i Evropska komisija zauzele čvrst stav protiv tog projekta i zato Bugarima i Srbima ništa drugo nije preostalo sem da salutiraju i odustanu od izgradnje Južnog toka.


Bugarska jeste odustala od Južnog toka, ali Srbija nije. Ovom oficiru nije lepo niti pošteno da trpa u isti koš Bugarsku i Srbiju.
Preporuke:
26
79
21 petak, 29 maj 2015 05:17
Ali ipak :)))
KONACNO !

Je neko stvarno uticajan, ne zaboravimo RISI je pod ingerencijom Prezidenta Rusije, rekao iako ,,diplomatski,, ono sto je trebalo.
General Reshetnyikov je ne slucajno postavljen na ovo mesto, a Zvanicna Moskva (tacnije Kremlj)
na ovakav nacin govori i najavljuje svoje poteze pa i promenu politike, bez direktnih izjava visokih zvanicnika Administracije

O nikakvom vucku ovde se ne prica, on je otvorena knjiga, nego se ovime cita ,,Slovo,, ostalim ,,pro-rusima,,. Laznim naravno i od Zapada smisljeno postavljeni na uloge ,,pro-rusa,, za zavlacenje srbskog Naroda koji je dobrim delom istinski Bratski nastrojen prema Rusima, maltene veliki broj Srba gleda na Rusiju kao na drugu Otadzbinu (ova je em Okupirana em se vrsi suptilni Genocid)

Kazano je ,,diplomatski,, a potezi ce biti sa ruske strane manje diplomatski

Priblizava se nova 1948, ali je tada Staljin otkacio Jezuitu sa Dedinja, A NE OBRATNO!
I sada je ista situacija, Rusija je svoje rekla!
Preporuke:
97
12
22 petak, 29 maj 2015 06:48
Milutin
Mogao bih da se složim sa skoro svim što je rekao Rešetnjikov!

Ali glavno pitanje je ; zašto je Rusija pasivna, iznenađena u vez dešavanja u ukrajini, Balkanu, u vezi Južnog toka????

Zašto Rusija ne deluje i drugim ekonmskim , medijskim i dtrćim sredstvima?

Rusija kotristi samo Gazprom i naftne kompanije radi ulaska na Balkan?
Zašto ne pokrene i druge korporacije da ulažu u Srbiju , već samo tamo gde se prodaje nafta i gas?

Zašto ne pokrene tv stancu za Balkan na srpskom jeziku?

Srbija je mala, uništena zemlja sankcijama i agresijom NATO zlikovaca, Srbiji treba da se pomogne konkretno i dugoročno bez zatezanja, a to mogui RUsiija i Kina.
NEkad i RUsija i naročito Kina kako ovelike sile ćute kad se male zemlje ugnjetavaju kakva je Srbia.Nekad je dužnost da se sve velike sile potrude da spasu male zemlje koje se terorišu....ali..

Nije fer optuživati Srbiju, po meni Rusija je mnogo pasivna, Velika Rusija očekuje premnogo od malene Srbije.
Preporuke:
72
15
23 petak, 29 maj 2015 07:39
bolna istina
Prisustvo ruske „meke sile“ na Balkanu praktično se ne oseća. Mi smo otišli sa prvih linija i sada moramo sa SAD da vodimo rat na teritoriji Ukrajine, odnosno, u svojoj kući. U Donbasu ginu ruski ljudi, a da smo mogli da očuvamo svoje pozicije u Istočnoj Evropi, onda bi se sa Amerikancima sreli na daljim linijama.

Danas Rusija ne pruža gotovo nikakvu podršku svojim saveznicima u balkanskim zemljama. Govorim o čitavim slojevima stanovništva koji se prijateljski odnose prema Rusiji i o političkim partijama koje ih predstavljaju.

Ovim je sve rečeno. Iskreno i samokritički. To nije opravdanje za ove naše nesrećnike i izdajnike, ali jeste opis realne situacije i ruskih trenutnih (ne)mogućnosti, koje neki komentatori ovde ne vide i ne žele da priznaju..
Preporuke:
76
11
24 petak, 29 maj 2015 08:19
Hrizostom
Najzad jedan da prizna koliko je Rusija neefikasna u Srbiji.

Ma, batalite kulturu i jezik, to znamo i sami. Nego dajte rodoljubivu, veliku TV na srpskom, onlajn i etarski radio, velike sajtove ("Sputnjik" je malo), dajte otvorenu podršku opoziciji (DSS, Dveri) i pare za obaranje EUNATO-a sa Vlasti.

Ne, vi i dalje podržavate SPS a Miru čuvate u tegli. A pare? Pa, dođemo vam... a? A gas? Kilo malina - tona gasa.
Preporuke:
66
18
25 petak, 29 maj 2015 08:49
nenad
sto da ne. nas narod hoce tako. sta vas je to briga.
ponosni smo jer Vucic radi za USA.
Preporuke:
29
69
26 petak, 29 maj 2015 08:57
Cile Nezasticeni
E moj generale,svega toga ne bi bilo da ste nam pomogli 1999.god.i niste okrenuli glavu da ne vidite sta nam rade.Poslali ste nam onog Cernomidina da nam zajedno sa Ahtisarijem zavrce ruku i pokazuje kako ce nas sravniti sa zemljom ako ne kapituliramo.Lako se sad praviti pametan.
Preporuke:
57
22
27 petak, 29 maj 2015 09:12
Ivan
Pazljivo sam procitao tekst I ne mogu da se neslozim sa svim izrecenim ali I da dodam, ako stavimo Rusiju na starnu pasivna je, meka moc I ostale gluposti, postavlja se pitanje sta je Srbija ucinila za svoje dobro.Naprimer nije mi jasno sta je uradila nasa dijaspora koja je od 45-te proterana iz Srbije I sve Im konfiskovano ej zar svih ovih godina nisu mogli da se organizuje I da direktno kazem se OSVETE tamo nekim komesarcicima koji su ih tukli pljackali I otimali I imovinu I ako su imali zene I cerke.Ja nepricam o budjovanima ne vec o sitnoj komunistickoj bagri koja je pobila I proterala grdan Srpski zivalj.I tako ako uradimo copy paste isto je potpuno danas,dovoljno je pogledati ovu bedu od preduzeca gde svako svakog bi zavrnuo za najmanju mrvicu ,gde bi svaka zenska osoba da bi ostala sefcic po..sila svom sefu I to sve za platice 200-300 E,ili gde su nasi oficiri da se organizuju imaju li oni imalo casti da kazu bre dosta I Amera I komunista I sve ostale bagre,ipak je bolji grob.
Preporuke:
44
7
28 petak, 29 maj 2015 10:05
objektivaN
Zašto se javnosti ne prezentuje, da je do prodaje NIS-a, kompanija imala 5 miliona dolara gubitaka godišnje. (Neplaćena roba od strane "kupaca" što je obavezivalo vladu da taj manjak popuni iz budžeta.)
Sada taj manjak ne postoji, 5 miliona zvrje u budžetu svake godine, a NIS je najveći poreski platiša.
O tome ćute oni koji to znaju. Ali nije reč o priči, već da treba imati tuce takvih kompanija, mada mislim da ni njih hiljadu ne bi popunile rupe koje kriminalci među političarima stalno obnavljaju.
Preporuke:
60
4
29 petak, 29 maj 2015 10:06
hitman
Da je CIA Vučića izmišljala sebi za slugu nebi bi ga mogli izmisliti. Sa radikalnom prošlošću visokog funkcionera znači lako ucenjiv sa Hagom, pokoran kombinovano sa narcizmom znači visoko manipulativna i lako povodljiva osoba, pseudonacionalista znači naklonjen da laže i sklon izdaji, nepruža ozbiljan otpora prema zapadu znači kukavica.
Takvi su za CIA kao pun pogodak na lotu, za sitne pare mogu da kontrolišu jednu državu godinama.
Preporuke:
105
3
30 petak, 29 maj 2015 11:07
stigli sendviči
A, evo nam i botova sa minusima. Baš su nam nedostajali. Već sam se zabrinuo da im se nešto dogodilo, ili da su digli ruke.
Preporuke:
89
3
31 petak, 29 maj 2015 11:29
antibota
Svanulo je jutro...
botovi ogladneli.
Al će da se krka i pije jogurta.
A dodatak za noćni rad?
Preporuke:
74
2
32 petak, 29 maj 2015 11:30
Paja
Rusi ako u najskorije vreme nesto ne preduzmete sledece godine Srbija u ovo vreme ce moliti za ulazak u NATO a za dve tri godine ce biti naterana da ratuje protiv vas , protiv Rusije koja joj je spasla zadnjicu par puta.Srbija pod ovom vlascu nece se nista pitati a I vi ste vec izgubili ceo Balkan preduzmite nesto sigurno ima opcija napr.sta je Vucko I njegova bulumenta stekla za svo ovo vreme vlasti bilo bi interesantno da narod cuje, a vi imate podatke.
Preporuke:
58
1
33 petak, 29 maj 2015 11:39
nenad
Svaki od nas bi na Vucicevom mestu uradio isto.
Sve bi ucinili za svoju korist, nista za ostale.
Zar ne? Takvi smo mi. Vucic je kao mi.

Zamislite da se zaista okrenemo Rusiji? O cemu bi sanjali? Ciju bi robu kupovali, kome bi se divili?
Preporuke:
20
56
34 petak, 29 maj 2015 11:39
realno
Ovde je svaka reč tačna, a SNS botovi mogu samo da lupaju minuse. Čestitke i veliki pozdrav za generala Rešetnjikova.
Preporuke:
77
4
35 petak, 29 maj 2015 11:54
Zoran Đorđević
ob4cl
Preporucujem da ovaj tekst duze vreme bude na naslovnoj strani sajta. Pozdrav
Podržavam ovaj predlog.
Preporuke:
62
6
36 petak, 29 maj 2015 11:57
Bojan, Priština
Bojim se da je sada već kasno za sve. Osim ako ne dođe do radikalnog povlačenja ekstremno ofanzivnih poteza i oštrog zaoštravanja retorike,što ne verujem da će se desiti.
Preporuke:
31
13
37 petak, 29 maj 2015 12:08
Vladimir NS
Vučić u trojnoj koaliciji sa Tiranom (Rama i Tači) i Sarajevom (Izetbegović) osniva Islamsku državu na Balkanu.
Bgd na vodi je simbolični projekat Vučićevih finansijera a to su finansijeri Al Kaide a sada i vojske ID. Središnji objekat Bg na vodi je džamija kao simbol pokoravanja ovog naroda koji će dominirati gradom. Sarajevo je pretvoreno u "bosanski Teheran" a sad je red i na Beograd.
Dolazi veliko finale i podizanje vojske ID sa balkana u njeno borbeno stanje. Početke smo videli u Kumanovu. Vojska Srbije je razoružana i onesposobljena a NATO već 15 godina na Kosmetu obučava i naoružava terorističku UČK koju vodi Vučićev prijatelj Tači. Uskoro se donosi "Jajinački ustav" i Srbija prestaje da postoji.
Koliko je ovo važno vidi se po minusarima koji su udarili.
Sličnost ovog REŽIMA sa onim u Ukrajini je zapanjujuća. Najveći deo NAPREDNjAČKOG SEKTORA čine kriminalci, secikese, jajare, konjokradice, poluobrazova ljudi bez morala i etike, koje bi svako normalno društvo označilo kao ljudski otpad.
Preporuke:
90
9
38 petak, 29 maj 2015 12:10
boban
Ruske slabosti:
Rusi su se sve do ove krize u Ukrajini ponasali veoma diplomatski prema Zapadu.Tek sada su se probudili.Tacnije receno, tek su ih sankcije probudile.Iran je platio S300 I nisu mu ga godinama isporucili ,iz straha od reakcije druge strane.
Covek jasno kaze da oni cak ne mogu da kontrolisu ponasanje celnike velikih ruskih kompanija u inostranstvu.
Srpske slabosti:
Treba pamtiti da je posle 2000. narod listom bio za ulazak u EU .To je trajalo sve do sece penzija I plata u javnom sektoru.
Opsta pljacka I kriminalna rasprodaja posle 2000. su smrtno ranile Srbiju.Za to su krivi domaci talenti a nikako Rusija.
Potpuno nekvalifikovani ljudi se uporno postavljaju na kljucne polozaje.Tu Rusija ne moze da pomogne.Korupcija od porodilista do sahrane.Tu Rusija ne moze da pomogne.Prodaja glasova za 20 Evra na ruke ili obecanih 1000 Evra .Tu Rusija ne moze da pomogne.
Preporuke:
67
10
39 petak, 29 maj 2015 12:11
Čivijaš
Sjajno .Ovo je prvi put da neko iz Rusije kaže šta misli i kakao zna da jeste.Ako je to odista tako, onda je ovaj čovek lažovčina prve vrste i toga se treba otarasiti što pre.Bez obzira imamo li koga da nešto sovom sirotom zemljom uradi.
Idemo na stručnjake i planove koji s eostvaruju etao+opno.Svaka tri meseca narodu se polažu računi.Pa kom opanci, kom obojci.Evropskoj uniji šut u zadnjicu.Idemo sami.Bolje Šešelj nego on
Preporuke:
36
12
40 petak, 29 maj 2015 12:21
...
Hehehe,lepo receno od jednog ruskog general-potpukovnika.Jacine ovoga izrecenog SrPi nisu ni svesni sobzirom da je doticni gospodin,racunam direktno potcinjem predsedniku Putinu.
Svi ce nas ostaviti da zajedno uzivamo u nasoj
EUroforiji na svetlom putu gde nas na kraju ceka Koncita kobasica...i BG pasaluk,ako pretekne sta.
Oce SrPi uskoro da pocnu da rade plasticne operacije i prelaze polako u travestite.Sto da ne,to je tako jevropski.
Preporuke:
56
2
41 petak, 29 maj 2015 12:22
SuperBad
Botovi marš u kućicu
Preporuke:
74
2
42 petak, 29 maj 2015 12:32
Umpalumpa
Dugo sam radio u tim zemljama i sada često odlazim u Srbiju i Bugarsku. Imam utisak da se Lukoil i „Gazpromnjeft“ stide zbog toga što su ruske kompanije. Pokušavaju da se postave kao međunarodne korporacije i oponašaju svoje zapadne kolege. Možda oni nešto i rade za promovisanje ruskog uticaja u tim zemljama, ali široj javnosti o tome praktično ništa nije poznato.

Upravo Pravosudov je nas Srbe predstavio kao pohlepne na ruski novac i psihopatske mryitelje Bugara.
Preporuke:
23
9
43 petak, 29 maj 2015 12:42
javor
Botovi citaju samo prvih desetak komentara.
Preporuke:
68
0
44 petak, 29 maj 2015 12:49
Ljilja i proamerička medijska koalicija
Sve je ovde vrlo prosto, a to kaže i general!
Amerikanci su ovde sa svojim instalantima, tu je Bondstil i cela infrastruktura,a oni su se u dogovoru sa svojim "zapadnim partnerima" ekspresno povukli sa Kosmeta 1999.godine!

Zato imaju sada rat u svom dvorištu!

Na kraju krajeva, naš narod je više puta bio žrtvovan i zaustavljao, tj. usporavao pohod krstaša na Rusiju - 1941, 1999...

Pouka je da malo manje uživaju u zapadnjačkom potrošačkom mentalitetu i holivudskim nazovivrednostima i da se vrate tradiciji ako je to ikako moguće u poplavi laži koje nameće potrošačka civilizacija.
Preporuke:
39
4
45 petak, 29 maj 2015 12:50
Milosav
"Amerikanci mogu i dobro da plate svojim slugama". U to baš ne verujem mnogo. Pre verujem da im omogućavaju da nekažnjeno brkaju prste u naš budžet. Nikada nisu igrali na jednu loptu, uvek se priprema "alternativa". U Tom svetlu posmatram Borkov "novi program". Procenjeno je da Pajtić, ako nezadovoljstvo bude veliko, neće imati sposobnosti i autoritet. Nikada nisam video koja je to razlika između SNS i DS. Osim "ua Vučić" nigde nema kako bi to oni uradili da imaju novu šansu. Kako reči "isto kao on"?
Preporuke:
47
1
46 petak, 29 maj 2015 13:10
brzi
Dotični gospodin ne razumije najbolje funkcionisanje političkog sistema an zapadu. Za razliku od Rusije i njenih bratija političari na zapdu su samo izvođači partiskih politika a odluke o tome kakava če se politika voditi donašaju organi partija u kojim su političari koji vrše državne funkcije u manjini a glavnu reč ima biznis ( kapital). I kako odluči biznis( kapital) u onu smer ide politika. A onaj politični funkcioner ko ne sluša biznisa završava onako kako su završili Berlusconi ili Zu Gutenberg. A nauk zapadne filozofije je veoma prost: nikada ne diraj ruke koja te hrani.
Preporuke:
14
22
47 petak, 29 maj 2015 13:18
Kriticar kriticara
Botovi i ne citaju, samo lupaju minuse, cak i na komentare koji nisu proruski. Ipak su oni deo novonedicevaca koji se teleprontuju na bilo koju tacku planete pomocu bespilotnih vazduplohova, na primer idu kod predsednika Mortadele! A kad to ne mogu da urade, onda kukaju da im je neko namerno iskljucio vezu na fejsbuku!
Preporuke:
49
2
48 petak, 29 maj 2015 13:45
antiruski agent
Sa Aleksandrom Vučićem kompaktno rade predstavnici specijalnih službi zapadnih zemalja i on sve više počinje da liči na rukovodioce Bugarske", rekao je direktor Ruskog instituta za strateške studije Leonid Rešetnjikov


taj sociopata (koji je izabran stranačkom mašinom, a ne od većine naroda) je jedan podmukli antiruski agent.

Šteta što onog trbatog monstruma (Jevrejin iz Odese, koji je glumio Rusa. Obmanuo Dražu itd.)) nije Staljin dao pravovremeno eliminisati..
Preporuke:
48
1
49 petak, 29 maj 2015 13:48
loli53
on svugde govori svima isto ne laze samo radi sto mu brisel(citajUSA)kaze
Preporuke:
25
0
50 petak, 29 maj 2015 13:54
Jos jedan "Tribalac"
Za razliku od onog klovna Pravosudova, Resetnjikov je Boga mi lepo rekao i jednima i drugima sta je i kako je... Steta je sto ovaj razgovor nece biti dostupan ni u jednim tiraznim novinama i samim tim nece ni doci do vecine gradjana.
Preporuke:
44
0
51 petak, 29 maj 2015 14:47
Duća
Ovo je možda najjasniji intervju o stanju stvari u 3. svetskom ratu koji se vodi za oslobođenje Evrope i Sveta od Četvrtog rajha.
Preporuke:
42
0
52 petak, 29 maj 2015 15:04
Duća
Vladimir NS, potpisujem, veoma jezgrovito i sadržajno. Slažem se i sa komentarima da ovaj tekst treba staviti u neku trajnu rubriku. Priča sa Ukrajinom u ovom trenutku može se uporediti sa bitkom kod Kurska u 2. sv. ratu. A sadašnje okupacione snage su: pare.
Preporuke:
38
0
53 petak, 29 maj 2015 15:13
sima
A ovi uspaljeni rusofili kao nešto umišljaju da od njih zavisi ili da su jako važni pa se stalno žale na izmišljene botove. Koga briga da li se vama lupaju minusi ili plusevi. U svom jadnom i paralisanom mozgiću vi ste i jedno i drugo, naime i botovi i autobotovi. U zemlji opančara svašta je možno viđet.
Preporuke:
3
55
54 petak, 29 maj 2015 15:25
Janko
POlako, platiće Velegad pod obradom za ono crveno prase na tepihu pred Putinom...
Preporuke:
23
0
55 petak, 29 maj 2015 15:31
Brane, Italija
Stvarno, od Rusa se retko čuje iskrenost kao ovaj put od Rešetnjikova. On je tu priznao nekoliko za nas Srbe bitnih stvari. Prvo (a to se i naslućivalo) da i Rusi i Kinezi zaziru od Amerikanaca po pitanju Irana. Drugo da i same ruske kompanije gledaju da se dodvore zapadu da ne bi isprovocirale partnere. Zašto je ovo bitno ? Pa bitno je jer otkriva da i Rusi naravno prave razne kompromise prema zapadu i kad to radi nuklearna sila, šta onda preostaje jednoj Srbiji (BG, MK, CG, HR...) ? I treće, kaže Rešetnjikov otišli smo sa prvih linija (Srbija) i sad ratujemo u svom dvorištu (Ukrajina). Pa hvala vam što nas doživljavate kao prvu liniju VAŠE odbrane, to je znate baš laskavo. Istorija je nas Srbe dobro naučila koliko je pametno biti u ruskom rovu kad su svetski sukobi u pitanju. Mislim da se i Lukašenko trgao... I na kraju, baš narod ne vidi šta radi Vučić jedino što narod hoće to jer mu je dosta besmislenih ratova u kojima nemamo nikakvih šansi. I vi Rusi bi ušli u Kijev, da hoćete, ali...
Preporuke:
20
27
56 petak, 29 maj 2015 15:36
šklj
... znamo, žalosno je, što politički `patuljci` nemaju ni vizije ni snage da kažu "EU" (t.j. SAD) - man`te se ćorava posla ? Da su tako Hitleru govorili, možda bi i taj bio malo `oladio` ? A ovako; "Ko je kao Hitler, ko može protiv njega ?" se `prenosi` na - SAD (šatro EU) ? Žalosno i jadno...
Preporuke:
10
0
57 petak, 29 maj 2015 15:47
Mladi DŽedaj
Slažem se sa opisom sadašnjeg stanja na Balkanu, ali mislim da nije skroz pravedno izjednačavati Srbiju i Bugarsku. Bugarska je glatko ušla u EU i NATO, dok je Srbija 10 godina ratovala sa Zapadom i trpela ekonomske sankcije, talase izbeglica, bombardovanje. Molili smo i kumili tad, ali nije bilo nikoga da čuje. Sada smo okupirani, razoružani, drže nad u šaci u svakom pogledu.
Preporuke:
38
0
58 petak, 29 maj 2015 15:59
siniša
Kad bi mene pitao ruski predsednik šta da radi sa srpskim političkim liderima savetavao bih mu sledeće;

1. ako se neko od njih ponudi da će on da bude "ruski čovek" i da mu za to Rusija da pare, pogotovo u izbornoj kampanji nikako im ne bih dao pare, ali bih im uzvratio na sledeći način : " Ukoliko želite da se pozivate na Rusiju u toku predizborne kampanje, onda morate vi Rusiji da date pare da ne bi javno demantovala da o toj saradnji i zastupanju rusikih intereasa nema nikakav dogovor sa tim kandidatom ili strankom".

Konkretno. Ako neko, na primer Nikolić izjavi u predizbornoj kampanji " Mi smo za saradnju sa Rusijom" ruska diplomatija treba da pošalje demanti i da kaže " mi nemamo nikakav dogovor ni garancije da će Nikolić sarađivati sa nama". Ukoliko Nikolić plati određeni iznos da Rusija to ne kaže, onda da ne kaže, ali nikako da mu za tu izjavu daju pare.

2. odnose sa Srbijom da grade na tržišnim osnovama, po principima ponude i potražnje isto kao i sa Belgijom.
Preporuke:
19
6
59 petak, 29 maj 2015 16:07
siniša br.2.
3. Kad su u pitanju odnosi prema drugim jugoslovenskim narodima, prema Hrvatima i Slovencima
treba primeniti iste kriterijume za ulazak i poslovanje kao sa Poljacima ili Špancima

3. Kad je u pitanju Makedonci i Crnogorci treba im dati formular kao što je meni dala Medlin Olbrajt da ga popunim i u formularu za nacionalnost mi je ponudila dve opcije Jugosloven ili Bosanac. Ja sam rekao ja sam Srbin, ne možete ući morate biti ili Jugosloven ili Bosanac, e po tom obracu Makedonci mogu da budu ili Jugosloveni ili Grci, ili Bugari, a Crnogorci ili Jugosloveni ili Srbi.

4. Kad su Albanci u pitanju zabraniti im svaki ulaz u Rusiju, a ako slučajno uđu na tri dana svakih dvanaest sati da se javljaju policiji jer tamo odlaze ili da postave bombu ili da švercuju heroin. Dakle, treba se držati samo realnosti.

NAPOMENA. u svim zapadnim zemljama postoji selektivni tretman gostiju iz razih zemalja. I Rusija to treba da radi.
Preporuke:
28
4
60 petak, 29 maj 2015 17:17
saša r.
G-dine Rešetnjikov, sve što ste rekli je na mestu, no ima i primedbi.
Prva, vrlo važna, Srbija je jedina tokom devedesetih, a posebno 1999. stala na crtu SAD-u, Britaniji i EU. Time je otvorila put ruskim službama da razgolite Jeljcina i pripreme dolazak Putina!!
Ruska Služba uvek je bila briljantna. Kako je pripremila dolazak Putina, tako je i tokom dvadesetih prošlog veka dovela Staljina, eliminisala Trockog i pokvarila sve britanske planove o laganom uništenju Rusije.
Mi takvu sreću nismo imali, jer nam je uklanjanjem Apisa razbijena služba, i nismo se sastavili do dana današnjeg po tom pitanju.
Elem, bilo bi lepo da pitate gospodu iz NIS-a zašto srpski narod plaća gas po strahovito visokim cenama, a dobijamo ga iz Rusije po najnižoj ceni. Time se otvara prostor za manipulisanje ljudima, jer će neko reći - eto vidite kakvi su nam Rusi prijatelji, koliko skupo plaćamo gas - a ne znaju da taj problem nije do Rusa, već do ovih naših alavaca.
Preporuke:
50
1
61 petak, 29 maj 2015 17:30
Posmatrač
"Prilikom realizacije Južnog toka, Srbija se nije pokazala kao najpouzdaniji partner. Sa današnjim rukovodiocem srpske vlade, Aleksandrom Vučićem, kompaktno rade predstavnici specijalnih službi zapadnih zemalja i on sve više počinje da liči na rukovodioce Bugarske"

Ne bih mogao da se složim sa ovakvim gledanjem na Srbiju u vezi sa "Južnim tokom". Koliko je Srbija ozbiljno računala na taj gasovod govori činjenica da je sa Rusijom ugovorila i sprovela prodaju NIS-a. Srbija nije ni jednom pokazala, (osim "nespretnih" postupaka Z. Mihajlović sa dokumentacijom o J.T.) da ne želi da radi na tom projektu. Najveći krivac za otkazivanje tog projekta je Bugarska koja ga je svojim odbijanjem i zaustavila. Iako naša vlada radi sa zapadnim zemljama zbog (upornog) kandidovanja za članstvo u Evropskoj uniji, to nikako ne bi trebalo da znači da se okreću leđa Rusiji kao moćnom snabdevaču energentima. Rusija treba da ima u vidu položaj Srbije i potrebu multipolarnih odnosa koje ona održava radi svog opstanka.
Preporuke:
22
10
62 petak, 29 maj 2015 18:45
Peter RV
Sto se u vecini (dobronamjernih) komentara ne shvata jeste da Srbi sami moraju da manifestiraju svoje nezadovoljstvo sa 'okupacijom' prije nego sto ce im Rusi pomoci da se oslobode- od nje.
Bog (Rusija) pomaze samo onima koji pomazu samom sebi, kako kaze ona narodna.
Nevjerovatno je glupo ocekivat angazovanje Rusije za nase oslobodjenje, na osnovi da nas ima 'nekoliko' (ispod 5%) koji to zelimo. Rusija bi tako izgledala kao agresor, u ocima svih!
Narod u Srbiji treba da jasno demonstrira, prvo, zelju za to oslobodjenje.
Dosad, nazalost, nema znaka za to.
Rusija ce se pojavit -sama- ,kad- i ako, se to desi.
Preporuke:
25
2
63 petak, 29 maj 2015 19:30
Prolaznik
@ Sarajlija

Zanimljivi su vaši predlozi Rusiji. Verovatno niste upoznati sa darovima Ruske federacije na opremanju Centra za vanredne situacije u Nišu i pomoć u tehničkim sredstvima u drugim gradovima Srbije. Ovi su mnogo vredniji, kada zatrebaju, nego oni što vi predlažete. A i toga ima, samo nije tako "pompezno" prikazano kao kada dolazi sa drugih strana.
Preporuke:
25
1
64 petak, 29 maj 2015 20:18
Sarajlija
@ Prolaznik

Upoznat sam sa aktivnostima Rusa što se tiče drugih vidova pomoći. Moja poruka je bila namenjena pre svega ruskim diplomatama koji prate naše komentare. Trik je prikazivanju...u pompeznom, u šljaštećem. Potrebni su ovoj pokondirenoj eliti i "krugu dvojke" šareni staklići i ogledala, da ih zadive. Da se razumemo, ja ne želim bilo čiju tuđu moć u Srbiji bilo ona prijateljska ili neprijateljska. Ali pošto je situacija kakva jeste, neko nešto treba da preduzme. Što se tiče srpske meke moći, TV Pink je uradio mnogo više nego cela vlada i svi drugi državni organi zajedno, a da toga nismo ni svesni. Kao verovatno ni oni na Pinku. Amerikanci ne potčinjavaju visokom kulturom, takođe.
Preporuke:
19
1
65 petak, 29 maj 2015 20:53
Slavomir Srpski, Znam da ne znam (Sokrat)
Prisustvo ruske „meke sile“ na Balkanu praktično se ne oseća. Mi smo otišli sa prvih linija i sada moramo sa SAD da vodimo rat na teritoriji Ukrajine, odnosno, u svojoj kući.

Otisli su sami svojom voljom avgusta 2003,i umesto da svojim prisutstvom na KIM budu garancija svojim gasnim investicijama,sada gleda kako im SAD postavlja klipove pod tockove u Bugarskoj i Makedoniji. Sami vide da nema realnih mogucnosti da dovedu gas do Srbije,a opet nas kritikuju kao da smo mi umesto Bugarske sprecili gasovod! Nerazumno. Kao i to da kritikuje Gazprom da nista ne radi na promociji Rusije u Srbiji,iako je to vecinski drzavna kompanija Rusije,a ne nekog tajkuna! On u stvari krivi vrh Rusije za takvo nedelovanje,prvo potpuno vojno povlacenje sa Balkana,a onda neinvestiranje u medije za promociju Rusije u Srbiji. Sta tome da dodam? Sve znaju,i znaju da su gresili,ali nigde neke perspektive. Sto nas ne pozovu barem u njihov nuklearni kosobran,pa nama time daju mogucnost realne alternative?
Preporuke:
19
10
66 petak, 29 maj 2015 22:44
.......
Svi prethodni komentatori su preskocili najvazniju recenicu iz ovog intervjua:
"Danas Rusija ne pruza gotovo nikakvu podrsku svojim saveznicima u balkanskim zemljama".Zasto?
I druga recenica:
"Prisustvo ruske "meke sile" na Balkanu prakticno se ne oseca".Zasto?
I kaze da su otisli sa prvih linija i da sada vode rat sa SAD i EU u Ukrajini,fakticki,u svojoj kuci.
Zasto su to dopustili?
A pobegli su i sa KosMeta 2003 god,to je zaboravio reci.Zasto su pobegli?Zasto nisu ostavili 100 vojnika u S.Mitrovici?

Umesto da godinama ulazu u Srbiju i R.Srpsku,daju im kredite umesto MMF-a,Rusi bi nesto da uhvate na lepe oci,pravoslavlje,kulturu i sveslavenstvo kao njihovu najvecu glupariju.Hoce da spoje Slovene Vatikance i Pravoslavce.Nemoguca misija.

Dakle,kao sto nedavno dobro rece g-din Vukadinovic da Rusi ili nece ili ne znaju da medijski i na svaki drugi nacin udju u Srbiju,na obostranu korist.
Bojim se da Rusija ne zna ni sta ce sa sobom,a kamoli s nama.
Preporuke:
18
3
67 subota, 30 maj 2015 00:10
@ .......
"Bojim se da Rusija ne zna ni sta ce sa sobom,a kamoli s nama."

Ne smemo smetnuti sa uma da su i oni preživeli komunizam sa svim posledicama. Još duže nego mi. Tako da sanacija kod njih još duže traje.
Preporuke:
12
4
68 subota, 30 maj 2015 01:20
prevodilac
U ovom prevodu ima bezbroj gresaka . Sve greske su napravljene u Vezi Vucica dali namerno ili nenamerno. . Isti ovaj tekst na engleskom citao sam ali je drugojaciji od ovog prevoda
Preporuke:
2
3
69 subota, 30 maj 2015 01:43
!!!
@Slavomir Srpski

Kada ces ti tebi slicni provokatori,(jer drugo i niste),da shvatite da su Rusi otisli sa Kosmeta zato sto su Tadic&co problem Kosmeta prebacivali sa UN na EULEX cime su namerno pogazili Rezoliciju 1244. i na taj nacin oterali Ruse...Pa je nakon toga Putin rekao da nemogu oni Rusi biti veci Srbi od samih Srba.

Ali meni se ipak cini da svi vi to znate nego se malo pravite blesavi.Takve nebuloze,podmetacine i visoka politika najbolje se uklapaju uz sudzuk,ladno pivo i pokoju lozu ispred neke prodavnice mesovite robe.
Preporuke:
14
7
70 subota, 30 maj 2015 09:56
Marko Gay
Rusija nikad nije shvatila kakvi su nam ciljevi tj zasto je napadamo. Niti shvata da Evropa nije nezavisna.

Ovaj covek je jedan od najodgovornijih za to neznanje i zaglupljivanje ruskog rukovodstva i naroda. Kod nas bi odavno bio smenjen i zaglavio u zatvoru. A u Rusiji je on cak na polozaju.

Obratite paznju na njegove nelogicne bravure: On kaze da vlada SAD kupuje sve znacajnije evropske/ srpske politicare. Tacno. Ali nikako da vam prizna sta to Rusiju sprecava da radi isto.
Preporuke:
8
8
71 subota, 30 maj 2015 10:18
Marko
@ prevodilac

Razgovor je vođen na ruskom i preveden sa ruskog
Preporuke:
7
0
72 subota, 30 maj 2015 12:28
Zarja, Zarja
Gospodin Rešetnjikov je savršeno "prorešetao" sve što je naprosto vapilo za - rešetanjem!
Mislite li da je ovaj razgovor u prazno ili samo radi pukog konstatovanja stanja stvari?!
O, ne, naravno!
RF ne praznoslovi, a ni gospodin Rešetnjikov!
Mislim da je ovo najava "premijere", odnosno nečega čemu ćemo svi biti svedoci iz prve ruke. Ruski stil!
Nije uopšte neskromno ako kažem, a to iz dubine svoje duše, pri čistoj svesti i zdravoj pameti i tvrdim, da je srpski narod zaslužio mesto u svečanoj loži!
Jedini na prostoru Helma!
Preporuke:
9
2
73 subota, 30 maj 2015 12:50
Peter RV
@!!!
@Slavomir Srpski
Ne pravi se on, nego ga hvata nostalgija za Kostunicom, ciji je on izgleda bio tijesni saradnik- i sto objasnjava njihovu sudbinu.
Svako ko ne postuje slavni 5ti Oktobar, je kriv za bijednu nesposobnost Kostunice. Da nije bilo Putina i Milosevica (protiv kojih Slavomir bljuje njegovu otrovnu mrznju), Kostunica bi, u saradnji sa Solanom, vec napravio novi demokratski poredak za Srbe.
(Kosovo je bio naprosto problem 'manjka demokratije', objasni njegov Guru)
Preporuke:
8
4
74 subota, 30 maj 2015 15:34
Aleksandar
Sa današnjim rukovodiocem srpske vlade, Aleksandrom Vučićem, kompaktno rade predstavnici specijalnih službi zapadnih zemalja i on sve više počinje da liči na rukovodioce Bugarske.

Kratko i jasno, pa vidimo kakva g.... imamo na vlasti koja nas vodi u propast bez snage da se radi na sopstvenim interesima, odradjuje se americki posao po naredjenjima lokalnih cijasa.
Preporuke:
13
1
75 subota, 30 maj 2015 19:16
Boba
Reče neko 'potrebno je da Rusi rade kao Amerikanci'. Znači naprave ili nabave dosije svih plaćenika na vlasti pa lepo priprete pevaljki u svakoj vlasti koferčetom, broju jedan dosijeom one kojoj sud upravo odreza da može da ubija ljude po pešačkim prelazima. I to za početak.

A narodu ostaje da ili postane raja ili se osvesti i postanu ljudi a za to ne mogu ni Rusi pomoći nažalost nego samo ogledalo.
Preporuke:
5
1
76 nedelja, 31 maj 2015 13:38
!!!
@Peter RV

Jedan argumentovan tekst,iako sumnjam da ga niste videli na netu...A Slavomir ko Slavomir.

http://www.fsksrb.ru/fond-strateske-kulture/autorski-tekstovi/pod-okupacijom-i-u-vlasti-nato-eu-kako-smo-reformisali-i-modernizovali-sistem-odbrane-i-vojsku-6-ministrovanje-borisa-tadica-nastavak/

Molim Redakciju da objavi link...Faaala :)
Preporuke:
5
2
77 nedelja, 31 maj 2015 19:00
Slavomir Srpski, @!!!
Javiste se na moj komentar pisuci neistine: navodno da je u junu 2002 Putin odlucio da povuce mirovnjake iz BIH i KIM (sto je bilo poruceno vrhu SRJ u UN), i to izveo avgusta 2003, jer kako navodite SRJ (Boris T.) su uveli EULEX na KIM i time ukinuli upravljanje UN. To nije tacno:

1. EULEX je stvoren tek 16.02.2008, dakle 6 godina kasnije od odluke Putina! Stoga to nema nikakve veze.

2. EULEX nije izbacio UN iz Kosova po r1244, jer UNMIK-KFOR i dalje deluju, ali su 2000 osobe EULEXA ostale pod pokroviteljstvom UNMIKa, da na terenu obavlaju poslove za UNMIK.

Dakle, kao sto sam jasno napisao, odluka Putina u junu 2002, izvrsena godinu dana kasnije, je bila potpuno jednostrana odluka Kremlja da se ne konfrontira sa zapadom,u trenutku kada je Rusija sklapala ugovore sa svojim zapadnim partnerima.
Preporuke:
4
5
78 nedelja, 31 maj 2015 19:09
Slavomir Srpski, Poruka Direktoru RISI (Dr.Resetnjikov)
GENERALNI direktor Ruskog instituta za strateške studije (RISI), general potpukovnik Spoljne obaveštajne službe u penziji Leonid Rešetnjikov, dao je intervju Sergeju Pravosudovu.

Posto sam vec odgovarao Pravosudovu na njegove insinuacije da mi samo trazimo pare od Rusije, i vama postovani Dir.Resetnjikov da porucim sledece:

Mi ne trazimo bilo kakve pare od Rusije, niti da nam besplatno instalirate vase S300 PVO sisteme (iako bi nam trebali), vec samo nesto sto ste dali Jermeniji, a sto vas nece direktno kostati:

Dajte ponudu Srbiji da budemo u vasem nuklearnom stitu, i to objavite u SB u UN.

To ce nam biti sasvim dovoljno da preusmerimo sadasnji pravac vlade i da sprecimo da Srbija bude ubacena u Evropsku Uniju. To Dr.Resetnjikov vi mozete. Sve najbolje.
Preporuke:
9
1
79 nedelja, 31 maj 2015 19:10
NEMANjA VIDIĆ
Plašim se da Rusija još nije dovoljno jaka da bi se mogla suprotstaviti Zapadu , pa da zato ne podgrejava velike nade kod Srba koje ne može da ispuni.
Ako nije to u pitanju, onda je delovanje njene meke moći ispod svakag amaterizma.Jednom ili dva puta godišnje slušamo u Sava centru njihove narodne pesme i to je sve.Prestao sam da tamo odlazim.
Njihove firme LUKOIL, GASPROM i SBERBANK su nanele strašan udarac srpskoj ćirilici. Gori nego SANU i Matica srpska pravopisnom odredbom da je i latinica standardno pismo srpskog jezika.
Ako nisu u stanju da u Srbiji imaju svoj TV kanal, onda i nisu sila u koju se Srbi mogu pouzdati.
Makar sam komentarima pokazao kada i gde su Rusi dolazili u Srbiju da ginu za njeno oslobađanje od Turaka,kad već neće novinari i istoričari da o tome pišu.A da se snimi kakav film o tome , ne može se očekivati ni od ovakvih Srba ni od Rusa. Izgleda da samo znamo dobro da ginemo kad se više nema kuda.
Preporuke:
4
0
80 nedelja, 31 maj 2015 19:29
Peter RV
Pitanje na koje S.Srpski nema odgovora.
Dali je predsjednik Koštunica zahtijevao javno ,da Putin ne povuče jedinice sa Kosova, što je obavezno trebao da uradi, ako mu je bilo stalo do ruskog prisustva na Kosovu?
Preporuke:
5
4
81 nedelja, 31 maj 2015 20:52
Slavomir Srpski, @Peter RV
Posto smo u UN u New Yorku jednostavno primili poruku od Rusije da ce povuci svoje mirovnjake, koliko znam, Kostunica je to primio i tajno trazio da od toga odustanu. Javno svakako nije mogao jer na to DSrbija nije imala nikakva legalna prava, posto zemlje clanice UN samostalno odlucuju gde ce i da li ce slati mirovnjake u druge drzave sveta.

To je mogao da trazi mozda samo Slobo, posto su njemu licno izgleda obecali (Cernomidin) da ce zauzvrat zbog povlacenja SRJ vojske i iz delova KIM gde su Srbi u vecini, tamo Rusija poslati mirovnjake kao garancija na terenu da ce r1244 biti otpostovana. Cak ni tu nemamo javno obecanje Rusije prema SRJ, vec navodno samo tajne pregovore Slobo-Cernomidin. Cudno da vas Slobo nije odreagovao iz Haga kada su Rusi povukli trupe (avgust 2003), iako je imao tri godine vremena da to javno trazi od Putina, pre svoje smrti u 2006. Jel sada jasnije?
Preporuke:
5
3
82 nedelja, 31 maj 2015 21:01
Slavomir Srpski, @Peter RV
E sada, koliko sam ja doznao, Slobo se dogorio sa ruskim vlastima da ne objavljuje javno kakve je pritiske i dogovore sa Cernomidinom imao u zimu 1999, i to negde u toku jeseni 2000, kada je za uzvrat dobio ponudu Rusije da se sa porodicom skloni u Moskvu.

Dakle, on je zrtvovao mogucnost da pritiskamo Putina da ne bezi sa KIM, radi odbrane preostalih Srba dole, radi svojih licnih interesa. Posto su ga protiv volje Kostunice (koji je imao manjinu u vladi sa Djindjicem, vlasti Srbije (Ceda-Djindjic) silom uhapsili i helikopterom prebacili kao teroristu u Hag, on je od Putinove vlasti zahtevao da tamo sklone mu Marka i Miru da dozivotno primaju penziju i da se tako spasu od suda ovde. To me onda navodi da je to bitni razlog ZASTO Slobo ni posle avgusta 2003 nije trazio javno od Rusije da odpostuju dogovor sa Cernomidinom pre potpisa na primirje u Kumanovu.
Preporuke:
5
4
83 nedelja, 31 maj 2015 21:31
!!!
@Slavomir Srpski

Ruske mirovnjake su oterali Tadic i ekipa (ukljucujucu i neobavestenog).Tacka.
A ti mozes da razglabas o ovome do sutra,naklapajuci visoku politiku.
Preporuke:
8
3
84 nedelja, 31 maj 2015 23:30
Prolaznik
@ !!! (@Slavomir Srpski)

Ruski "mirovnjaci" na Kosovu i Metohiji su bili odvojeni od komande KFOR-a. Lokalni Albanci su, verovatno u dogovoru sa nekim NATO članicama KFOR-a, vršili provokacije nad jedinicama Ruske Federacije. Sećate se kada su im blokirali prolaz kroz neko selo kod Orahovca. To je pretilo da izazove i veće sukobe sa teškim posledicama. Verovatno je zato odlučeno da se povuku sa Kosmeta. Rusija je tada još bila u defanzivi prema zapadu.
Preporuke:
7
4
85 ponedeljak, 01 jun 2015 02:07
Peter RV
@Slavomir Srpski
Kad god nemate argumente vi se dohvatite tajnih razgovora i sporazuma- koji su vam svi poznati !
Umjesto vaseg 'podzemnog' objasnjavanja, predlazem vam sledece.
Putin je uvidjeo skim ima posla, kad je banda hohstaplera zgrabila vlast (u saradnji sa CIA!), 5og Oktobra- i predala sefa drzave, neprijatelju sopstvenog naroda. Zasto bi Putin imao povjerenje da je toj gomili vazno Kosovo, kad su se bacili na koljena bas pred onima koji okupiraju to Kosovo? (Rusi su tamo poceli i da ginu!). Tako tretiranje svojeg oborenog predsjednika, moglo je da znaci samo jednu stvar- preokret za saradnju sa neprijateljom- nasim i Putinovim!
Ostavite se tajnih depesa i fantazija, vi ste 5og Oktobra i predajom Milosevica, izgubili svako moralno pravo na neko dostojanstvo.
Vas Kostunica nije nikad digao glas protiv svega ovoga. Uvijek je bio, ili 'u manjini' ili 'neobavijesten' ili 'prevaren' (ali uvijek 'veliki drzavnik'?)
Vrijeme je za katarsis!
Preporuke:
5
4
86 ponedeljak, 01 jun 2015 11:23
Slavomir Srpski, @Peter RV
Lepo sam vam objasnio zasto vlada SRJ u 2003 nije mogla da javno trazi od Rusije da tamo ostane sa svojim kontingentom, jer na to nije imala legalno pravo.

Objasnio sam i to zasto je Slobo cutao u 2003, iako su mu usmeno davali obecanja pre potpisivanja Kumanovskog sporazuma, jer je onda Slobo imao Marka i Mira u Moskvi da tamo primaju penzije da ne bi bili vraceni i osudjivani u SRJ, dakle zbog licnih porodnicnih interesa.

A sada da vam objasnim zasto to sto kazete nije razlog zasto je Rusija ostavila S5rbe na KIM: Delovanje CIA u bivsoj Slobinoj SRJ i pre oktobra 2000 je bilo sawsvim vidljivo Rusiji, kao i dolari koji su dolazili iz Budimpeste. Dakle oni su vec krajem oktobra 2000 imali potpuno jasnu sliku sta je CIA radila i uradila, pa da su zeleli (kako vi neosnovano tvrdite) da napuste KIM, to su mogli odmah posle toga, krajem 2000 i time jasno objasnili ZASTO napustaju. Posto su to uradili tek 3 godina kasnije, jasno je da TO nije razog, vec strah od sukoba na KIM.
Preporuke:
4
0
87 ponedeljak, 01 jun 2015 11:43
Slavomir Srpski, @Posmatrac
Citiram: "Ruski "mirovnjaci" na Kosovu i Metohiji su bili odvojeni od komande KFOR-a".

Snage KFOR-a su uspostavljene po Rezoluciji 1244 Saveta bezbednosti UN. Na teritoriju Kosova ušle su 12. juna 1999. godine.

Rusija je ucestvovala u toj mirovnoj vojnoj organizaciji od pocetka sve do avgusta 2003, iako se nije slagala sa komandom NATO (U KFOR su bile i mnoge ne-NATO vojske, iz 17 drzava). Ono sto je greska Rusije bila je to da je ucestvovala u pravljenju r1244, ali dozvolila da KFOR bude podeljen u pet zona (FR, SAD, IT, V.B. i Nemacka), a da ni u jednoj od njih bude komanda Rusije. Zasto je to dozvolila, ako je Rusija bila odlucujuci faktor pregovora (Cernomidin-Ahtisari) sa Slobinom SRJ?

Naravno da po r1244, koju je Rusija zapecatila, oni vise nisu imali svoju zonu i komandu nad tom zonom, iako su to morali da unesu u r1244, barem za sever KIM. To sto su se kasnije tuzakali da nemaju svoju zonu i da moraju da slusaju komandu drugih 5 zona svakako nismo krivi mi Srbi!!
Preporuke:
3
0
88 ponedeljak, 01 jun 2015 13:40
Peter RV
@Slavomir Srpski, @Peter RV
"Lepo sam vam objasnio zasto vlada SRJ u 2003 nije mogla da javno trazi od Rusije da tamo ostane sa svojim kontingentom, jer na to nije imala legalno pravo"
Hocete da kazete da Kostunica nije imao 'legalno pravo' da javno pozove Putina da zadrzi Ruse na Kosovu, zaradi zastite Srba?
Vama je zemunica pomracila um!
Vi ste vec dokazali vasu mrznju prema Milosevicu koja postaje patoloska, narocito kad se okomite na njegovu familiju. Ovo vec prelazi svaku granicu pristojnosti!
Preporuke:
3
2
89 ponedeljak, 01 jun 2015 15:02
Slavomir Srpski, O Peter RV patologijama i dalje nasiroko
Rekao sam jasno da je Slobo radi interesa svoje porodice u Moskvi izabrao da sakrije dogovaranje sa Cernomidinom i Ahtisarijem, i obecanje Kremlja da ce braniti Srbe na KIM svojim vojnim prisutstvom u KFOR.

Sto se tice Kostunice on nije mogao javno da optuzuje Rusiju zbog iznevere Srba na KIM iz vise razloga:

1. Nije imao legalnu pravnu osnovu, jer Rusija nije dala napisano obecanje Slobi i SRJ da ce biti stalno prisutna na KIM.

2. U ono vreme je postojao jak pritisak da se ostvari Ahtisarijev plan, pa je bilo nerazumno napadati Putinovu Rusiju u trenutku kada smo morali da ih molimo da sprece Ahtisarijev Plan u SB. Bas zbog toga, iako smo videli proneveru Putina, Kostunicina vlada je odlucila da im ne gura prst u oko, i na taj nacin smo dobili da je Rusija sprecila u SB ostvarivanje Plana Ahtisarija.

3. Drzavno rukovodstvo je i onda smatrala da je moralno nepovoljno da se javno srpskom narodu predocava to da nas Rusija ostavlja same, jer je bilo neophodno sacuvati nadu.
Preporuke:
2
0
90 ponedeljak, 01 jun 2015 15:04
Slavomir Srpski, O Peter RV patologijama i dalje nasiroko
Rekao sam jasno da je Slobo radi interesa svoje porodice u Moskvi izabrao da sakrije dogovaranje sa Cernomidinom i Ahtisarijem, i obecanje Kremlja da ce braniti Srbe na KIM svojim vojnim prisutstvom u KFOR.

Sto se tice Kostunice on nije mogao javno da optuzuje Rusiju zbog iznevere Srba na KIM iz vise razloga:

1. Nije imao legalnu pravnu osnovu, jer Rusija nije dala napisano obecanje Slobi i SRJ da ce biti stalno prisutna na KIM.

2. U ono vreme je postojao jak pritisak da se ostvari Ahtisarijev plan, pa je bilo nerazumno napadati Putinovu Rusiju u trenutku kada smo morali da ih molimo da sprece Ahtisarijev Plan u SB. Bas zbog toga, iako smo videli proneveru Putina, Kostunicina vlada je odlucila da im ne gura prst u oko, i na taj nacin smo dobili da je Rusija sprecila u SB ostvarivanje Plana Ahtisarija.

3. Drzavno rukovodstvo je i onda smatrala da je moralno nepovoljno da se javno srpskom narodu predocava to da nas Rusija ostavlja same, jer je bilo neophodno sacuvati nadu.
Preporuke:
0
0
91 ponedeljak, 01 jun 2015 16:51
Peter RV
@Slavomir Srpski
Vi gubite razum.
Pogledajte samo pocetak vase opsesije o necemu sto nije zahtijevalo apsolutno nikakvu legalnost :

"Sto se tice Kostunice on nije mogao javno da optuzuje (OPTUZUJE?) Rusiju zbog iznevere (IZNEVERE?) Srba na KIM iz vise razloga:
1. Nije imao legalnu pravnu osnovu, jer Rusija nije dala napisano obecanje Slobi i SRJ da ce biti stalno prisutna na KIM." (A kome treba neka legalnost za javno obracanje?)
(Ostalo su vase uobicajne bjuvotine o porodici Milosevica!).

Ne, vas Kostunica i nije htjeo da trazi Putinu nastavak ruske misije na Kosovu, jer je znao da ce mu Nato aplaudirat na tome. Kao veliki ondasnji 'evropejac' on je prvo potrcao u Pariz da se tamo paradira kao Nato-demokrata- i nije mu ni padala na pamet Moskva.
Ponavljam. Nikakvo cudo da se DSS, sa vama i Kostunicom- nasao na djubristu istorije!
Sandu Raskovic ceka dzinovski zadatak da da duh toj smrdljivoj lesini.
Preporuke:
4
4
92 ponedeljak, 01 jun 2015 17:18
Slavomir Srpski, o naravoucenijama RV.Petera
Citiram sve vase dedukcije: "Vi gubite razum."

Ako polazite od te premise, Vi ste ... koja cita sta ljudi bez razuma pisu, pa onda na to odgovarate! Kojom li to logikom ako vam je sagovornik nerazuman. Prvo ste me optuzili da ne znam da odgovorim na vase pitanje,a onda kada napisah 5-6 komentara bez ikakvih uvreda prema vama,sa cinjenicama i tacnim podacima,vi niste u stanju ne samo da to razumete,pa da onda kontra-cinjenicama odgovorite na moje iznesene cinjenice, vec tautoloski odredjujete da sam nerazuman.

Sada se smirite,ohladite tenziju da vam dan lakse prodje; procitajte ponovo sve konzistentne podatke koje sam izneo. Ja sam to pisao da vam dam cinjenice da na vasa pitanja imam jasne odgovore, kao i za druge na NSPM koji te podatke nisu ranije imali.

Posto vi forsirate diskusiju o Slobi-Kostunici, sto nije tema ovog clanka, ja sam pozvao jasno Rusiju da nam ponudi nuklearni stit. Nerazumno?Na vase dalje licne probleme se vise necu obracati.
Preporuke:
2
2
93 ponedeljak, 01 jun 2015 18:13
Peter RV
@Slavomir Srpski
Dali postoji jedan jedini vas komentar koji ne pominje 'Slobu' i njegovu familiju?
VI ste pozvali javno da nam Putin da 'nuklearni stit'?
Prvo, ko ste vi, da jedan drzavnik kao Putin ,ili iko drugi, treba da vam poklanja paznju? (Ako ovo nije primjer srbijanske megalomanije, ne znam sto je!).
Drugo, treba prvo bit u vojnom savezu sa Rusijom da bi nam ona dala neki 'stit'. Ne sjecate li se da ste vi i Kostunica, triufalno zakljucili da Srbija mora bit NEUTRALNA izmedju srpskih neprijatelja i Rusije?
Amnezija?
Na kraju, Sto se tice mojih 'uvreda' na vas racun, uzmite to sportski- vracanje na uvrede prema meni kao Crnogorcu, od vas i vaseg maloumnog tjelohranitelja 'Ernana'.
Preporuke:
4
4
94 ponedeljak, 01 jun 2015 18:39
Slavomir Srpski, Srpsko-Ruske megalomanije i ostale manije
Citiram:"VI ste pozvali javno da nam Putin da 'nuklearni stit'? Prvo, ko ste vi, da jedan drzavnik kao Putin ,ili iko drugi, treba da vam poklanja paznju? (Ako ovo nije primjer srbijanske megalomanije, ne znam sto je!). "

Ja sam srpski gradjanin koji na NSPM na ruskom tekstu Dir. RISI odgovaram porukom da nam je potreban nuklearni stit Rusije, da bi bili osigurani da nas NATO nece gnjaviti ukoliko se okrenemo potpuno Rusiji. Mi kao drzava ne mozemo da trazimo ulazak u vojni blok Rusije, ukoliko takvu ponudu nemamo, rizikujuci da dobijemo na potraznji jedno veliko rusko NJET, a da na drugoj strani pogorsamo drasticno nasu bezbednost, obzirom da NATO lako moze da nam se sveti, recimo na KIM. Ja to kao slobodan gradjanin Srbije trazim od Rusije, a na njima u Moskvi je da odluce kako hoce. Ruske sluzbe prate svakako NSPM i nase komentare, pa ce to primiti k'znanju. To je svrha mojih poruka Moskvi. Nema to nikakve veze sa megalomanijom, posto koristim nick-name a ne licnu promociju!
Preporuke:
3
0
95 ponedeljak, 01 jun 2015 20:35
Prolaznik
@ Slavomir Srpski
"Zasto je to dozvolila, ako je Rusija bila odlucujuci faktor pregovora (Cernomidin-Ahtisari) sa Slobinom SRJ?"

Ulazak ruskog kontingenta na Kosovo i Metohiju nije bio po rezoluciji 1244. To je bio samo očajnički potez S. Miloševića da, ulaskom ruske motorizovane jedinice u Prištinu, odloži egzodus Srba i drugih neAlbanaca iz centralnog Kosmeta. KFOR je sastavljen od vojski zemalja članica NATO pakta uz nekakve dopune od "nesvrstanih" zemalja da se "Vlasi ne sete". Rusi su jedno vreme obavljali misiju kao deo KFOR-a. Ali se na sve načine radilo od strane NATO pripadnika i domaćih Albanaca da se oni ometaju u delovanju. Zato sam pomenuo blokade puteva na delu Kosmeta pod ruskom nadležnošću. To je za Ruse bila situacija koja je mogla da dovede do krvoprolića ako bi vojna jedinica upotrebila silu da razbije blokade.
Pregovori uz učešće Černomirdina su trebali samo da "omekšaju" Miloševića da prihvati ultimatum NATO pakta za faktičku okupaciju Kosmeta.
Preporuke:
8
0
96 utorak, 02 jun 2015 11:30
Poštovalac NSPM
Istina je tu samo je treba primeniti. Budućost Srbije zavisi ipak od nas samih. Činjenica da CIA nije više samo obaveštajna orgnzacija već globalni instrument moći nebi trebalo da pokoleba odvažne i patriote ma koliko ''medenjaci'' bili slatki. Problem je njihov sistemski pristup ostvarenju interesa koji se pod ovakvim okolnostima ne može mirnim putem sprovesti. Živela Srbija.
Preporuke:
3
0
97 utorak, 02 jun 2015 12:39
Slavomir Srpski @Prolaznik
Citiram vas: " Rusi su jedno vreme obavljali misiju kao deo KFOR-a."

Tacno, od dolaska na KIM sve do avgusta 2003 oni jesu zvanicno bili deo KFOR. No to nije problem, kao ni pokusaj Albanaca da to ometu i strah Rusije da bi moglo doci do povoda za ratnu situaciju.

Cinjenica je da je Rusija od pocetka sa Cernomidinom pritiskala SRJ (Slobu) da prihvati r1244,koja je predvidjala i UNMIK i KFOR i po kojoj su odredjene 5 oblasti u kojoj bi komandovali (SAD, IT, FR, V.B. i Nemacka),a ni u jednoj Rusija,iako je ona bila odlucujuci faktor za izglasavanje rezolucije! Bez pristanka Rusije u SB ta rezolucija ne bi mogla biti doneta. Ako su pre potpisa Slobe obecavali da ce poslati svoje mirovnjake dole,zasto u tom dokumentu r1244 nisu ubacili svoju zonu (na severu KIM barem) sa svojom komandom?? To svakako nije neodgovornost Srba vec drzave Rusije.
Pa kasnije tuzakanje Rusije da nemaju komandu i svoju zonu,i da je i to razlog napustanja KIM (odluka u junu 2002) svakako da je neopravdano
Preporuke:
4
1
98 utorak, 02 jun 2015 16:05
Prolaznik
@ Slavomir Srpski

Severu Kosmeta nije bila potrebna podrška mirovnih snaga. Oni su bili dovoljno samoorganizovani tako da kosovski Albanci nisu imali pristupa u njihovo područje. Da se nisu pojavili pregovarači u Briselu od strane Srbije, sa B. Tadićem i njegovim otkrićem, Borkom Stefanovićem, to bi i ostalo kao srpsko područje u bliskoj vezi sa maticom. Ali, kako su naši pregovarači, sa vrhuncem u junu 2013.god. prihvatili sve zahteve Brisela sa Ketrin Ešton, a koje su odredili kosovski Albanci, to sada ne bi pomoglo i da su ruski mirovnjaci tamo. Srbija predaje svoju pokrajinu u ruke jednom narodu tamo, kosovskim Albancima. Sve ostalo, ZSO i sl. su malo važni detalji. Albanci drže vrhovnu vlast.
Preporuke:
6
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner